Skip to content

Selvintech udělá radost

Pokud chce někdo se svým podnikáním uspět a udržet se na trhu, kde vládne obrovská konkurence, tak si musí hlídat mnoho věcí najednou. A i když existuje několik strategií, které jejich následovatele mají dovést k úspěchu, tak mnoho obchodníků často zapomíná na jednu věc a tím je vážit si svých zákazníků. Neboť takový věrný zákazník, to je malý poklad, který vás i v těch nejhorších dobách podrží nad vodou. A proto by měl obchodník udělat vše, co je v jeho silách, aby byl zákazník s jeho firmou spokojen. A tím nemyslíte chovat se jen tak pasivně, jako že zákazníka vždy pozdravíte a poděkujete mu za nákup, ale dělat ještě mnohem víc.

Úspěch není zadarmo

Pokud máte zákazníka trvale oslovit, tak musíte být aktivním hráčem, který si získá jeho srdce. Musíte mu prostě dokázat, že jeho věrnost se vyplácí. Takže mu například občas dáte slevu, odměníte ho malým dárkem anebo jinou pozorností. Vy třeba těm nejvěrnějším zákazníkům rozdáváte každé vánoce drobné milé dárečky s logem vaší firmy. Objednal jste si je u firmy Selvintech a ještě se nestalo, že by je někdo odmítnul anebo že by se někomu nelíbily.

Selvintech udělá radost
3.7 (73.33%)3